Lexie Rosemeier
Punkty fabularne : 1135 Liczba postów : 52
| Temat: Podanie o umiejętności specjalne 12/5/2014, 21:47 | |
|
Zasady uzyskania genetyki
poprzez podanie Wstęp
Postać ubiegająca się o umiejętność specjalną musi: 1. Być zapoznana z poniższym regulaminem; jego nieznajomość nie zwalnia z przestrzegania przedstawionych w nim zasad; 2. Napisać podanie o przyznanie umiejętności w formie historii, w której zawarte będą informacje wymienione w regulaminach ubiegania się o poszczególne cechy. 3. Informacje dodatkowe: ✓ W Karcie Postaci nie może być wspomniane o umiejętności bez zaakceptowanego podania; jeśli masz plan na postać z umiejętnością najpierw napisz podanie, potem KP; ✓ W podaniu można zawrzeć cytaty z opisu historii postaci; ✓ Aby dana umiejętność została zaakceptowana, zgodzić się na to muszą trzy osoby z Administracji. Wymagania
Animagia 1. Historia zdobycia i ćwiczenia umiejętności. 2. W podaniu należy uwzględnić: ✓ kiedy postać zainteresowała się animagią; ✓ jak przebiegała nauka; ✓ jaka była reakcja rodziny na wiadomość o zdobyciu/zdobywaniu umiejętności; ✓ czy ktoś pomagał postaci w nauce; ✓ czy umiejętność została w pełni opanowana; ✓ dokładny opis zwierzęcia, w jakie zmienia się postać i dlaczego akurat w to; ✓ czy postać jest animagiem zarejestrowanym - jeśli nie, to dlaczego; ✓ jak postać wykorzystuje swoją umiejętność na co dzień.
Metamorfomagia 1. Historia odkrycia i ćwiczenia umiejętności. 2. W podaniu należy uwzględnić: ✓ po kim postać odziedziczyła umiejętność; ✓ kiedy postać odkryła umiejętność; ✓ jaka była reakcja rodziny na wiadomość o odkryciu umiejętności; ✓ czy ktoś pomagał postaci w opanowaniu umiejętności; ✓ czy umiejętność została w pełni opanowana - jeśli nie, to w jakich wymyka się spod kontroli; ✓ jak postać wykorzystuje swoją umiejętność na co dzień.
Wilkołactwo 1. Historia przemiany w wilkołaka. 2. W podaniu należy uwzględnić: ✓ w jakich okolicznościach doszło do przemiany {lub po kim wilkołactwo jest odziedziczone, bo to również się zdarza, choć rzadko}; ✓ jak zareagowała postać i jej najbliższe otoczenie na przemianę; ✓ gdzie postać przebywa w czasie pełni {chodzi o to, czy postać poluje w lesie, czy może przebywa w odosobnieniu}; ✓ czy postać pije eliksir tojadowy - jeśli nie, to dlaczego; ✓ jaki wpływ miała przemiana na życie postaci; ✓ jaki jest obecny stosunek postaci do przemian.
Pokrewieństwo z Wilą 1. Historia pochodzenia od wili. 2. W podaniu należy uwzględnić: ✓ jak to się stało, że postać pochodzi od wili {ten fragment, przynajmniej w skrócie, powinien być też zawarty w biografii}; ✓ stopień pokrewieństwa z pełną wilą; ✓ jak to, że postać pochodzi od wili, wpływa na jej życie. 3. Opisy wyglądu i charakteru postaci ubiegającej się o przyznanie mu cechy specjalnej, jaką jest pokrewieństwo z wilą, muszą być zgodne z naturą tych stworzeń.
Opanowanie sztuki legilimencji/oklumencji 1. Historia nauki. 2. W podaniu należy uwzględnić: ✓ kiedy postać zainteresowała się nauką legilimencji/oklumencji; ✓ jak przebiegała nauka; ✓ kto pomagał postaci opanować tę umiejętność; ✓ czy postaci udało się opanować umiejętność; ✓ jak postać wykorzystuje umiejętność.
Jasnowidzenie 1. Historia odkrycia umiejętności i kształtowania posługiwania się nią. 2. W podaniu należy uwzględnić: ✓ po kim postać odziedziczyła dar {lub czy w dalszej przeszłości rodziny był ktoś, kto taki dar posiadał}; ✓ kiedy dar się ujawnił i jak był kształtowany; ✓ jak zareagowała postać i jej najbliższe otoczenie na objawienie daru; ✓ opis wizji {minimum jednej} w formie wspomnienia oraz jej skutków; ✓ obecne podejście postaci do daru.
Wężoustwo 1. Historia odkrycia i kształcenia umiejętności. 2. W podaniu należy uwzględnić: ✓ po kim postać odziedziczyła umiejętność lub kiedy się nią zainteresowała i zaczęła uczyć; ✓ jak przebiegało kształcenie umiejętności; ✓ jak zareagowała postać i jej najbliższe otoczenie na wieść o zdobyciu/objawieniu tej umiejętności; ✓ jak postać wykorzystuje swoją umiejętność obecnie. 3. Wężoustymi najczęściej zostają Ślizgoni, jednak odpowiednie uzasadnienie sprawi, że nawet Puchon będzie mógł rozmawiać z wężami. |
|