IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj



 

Share
 

 Umiejętności magiczne postaci

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Lexie Rosemeier

Lexie Rosemeier
Dorosły
Punkty fabularne : 1135
Liczba postów : 52

Umiejętności magiczne postaci Empty
PisanieTemat: Umiejętności magiczne postaci   Umiejętności magiczne postaci Empty27/5/2014, 22:13

Umiejętności magiczne postaci


Skala poziomów postaci:
amator - każdy zaczyna z takim poziomem
początkujący - 500 PF
średniozaawansowany - 1000 PF
mistrz - 2000 PF
Przy starcie postaci otrzymujemy możliwość przyznania poziomów mistrz, średniozaawansowany i początkujący - 3 wybranym przez siebie dziedzinom umiejętności, bez opłaty punktami.
 
Zaklęcia
amator:
- zna zaklęcia swego poziomu,
początkujący:
- zna zaklęcia swego poziomu,
- możliwość nauki zaklęć poza zajęciami,
- umiejętność skutecznego pojedynkowania się,
średniozaawansowany:
- zna zaklęcia swego poziomu,
- możliwość wymyślania przez postać własnych zaklęć,
mistrz:
- zna zaklęcia swego poziomu,
- ma możliwość nauczania zaklęć innych osób,
- ma możliwość zgłębiania tajników różdżek i własnego ich tworzenia,
- opanował zaklęcia bezróżdżkowe,

OPCM
początkujący:
- potrafi pozbyć się bogina,
- ma możliwość rozpoczęcia nauki Zaklęcia Patronusa w klasie OPCM (piszemy posta o tym, że postać się uczy i próbuje - nie dotyczy absolwentów),
średniozaawansowany:
- potrafi poradzić sobie z inferiusem,
- opanował Zaklęcie Patronusa (jeśli mamy swojego posta w klasie losujemy kształt patronusa za pomocą kości),
- opanował zaklęcia niewerbalne,
mistrz:
-ma możliwość nauki oklumencji bez pisania podania,
-ma możliwość nauki legilimencji bez pisania podania,

Transmutacja
początkujący:
- umie prawidłowo transmutować przedmioty,
średniozaawansowany:
- umie prawidłowo transmutować zwierzęta,
mistrz:
- umie prawidłowo transmutować ludzi,
- ma możliwość zostać animagiem bez pisania podania,

ONMS
początkujący:
- może odkrywać nowe zwierzęta,
- potrafi klasyfikować zwierzęta zgodnie z wytycznymi Ministerstwa,
średniozaawansowany:
-potrafi oswajać, tresować i obcować z magicznymi zwierzętami,
mistrz:
- potrafi pozyskiwać składniki eliksirów pochodzenia zwierzęcego,
- może wymyślać nowe wywary (eliksiry) na bazie części zwierząt (+ minimum początkujący w eliksirach),
- ma możliwość nauki języka węży bez pisania podania,
- potrafi pracować ze zwierzętami magicznymi klasyfikowanymi przez Ministerstwo jako najbardziej niebezpieczne,

Zielarstwo
początkujący:
- może odkrywać nowe rośliny,
- może mieszać rośliny i tym samym tworzyć ich nowe gatunki,
średniozaawansowany:
- potrafi pozyskiwać składniki eliksirów pochodzenia roślinnego,
- na podstawie stanu roślinności, kierunku jej wzrostu jest w stanie rozpoznać swoje położenie, np. w lesie i określić kierunek północny,
- potrafi modyfikować genetycznie rośliny przy pomocy zaklęć,
mistrz:
- jest w stanie pokonać diabelskie sidła,
- wie jak zastosować mieszanki ziół i roślin w leczeniu urazów i chorób,
- może wymyślać nowe wywary (eliksiry) na bazie roślin (+ minimum początkujący w eliksirach),
- może posiadać własny przedział w szkolnej szklarni w którym może hodować własne rośliny,
- potrafi pracować ze roślinami magicznymi klasyfikowanymi przez Ministerstwo jako najbardziej niebezpieczne,

Eliksiry
amator:
- umie uważyć eliksiry swojego poziomu,
początkujący:
- umie uważyć eliksiry swojego poziomu,
- prawidłowo rozpoznaje składniki,
średniozaawansowany:
- umie uważyć eliksiry swojego poziomu,
- potrafi uważyć zastosować odpowiednie antidotum na każdą truciznę,
mistrz:
- umie uważyć eliksiry swojego poziomu,
- może wymyślać własne eliksiry,
-może sprzedawać własne eliksiry,

Latanie na miotle
początkujący:
- omija przeszkody, opanował wznoszenie i obniżanie lotu,
- potrafi sędziować mecze,
średniozaawansowany:
- zna bardziej skomplikowane zwody i uniki
- bardziej efektywnie broni pętle,
- celniej rzuca i chwyta kafla
mistrz:
- ma możliwość stworzenia własnej drużyny,
- potrafi wykonać Zwód Wrońskiego,

Historia magii, runy i numerologia
początkujący:
- zna alfabet runiczny,
- rozpoznaje symbolikę runiczną,
średniozaawansowany:
- ma dostęp do działu ksiąg zakazanych w bibliotece szkolnej,
- umie czytać runy,
- umie numerologicznie rachować,
mistrz:
- umie składać własne teksty za pomocą run,
- potrafi przepowiadać przyszłość, rozpoznawać cechy osób w oparciu o numerologiczne wyliczenia,
- zna właściwości lecznicze run i potrafi je zastosować,

Astronomia i wróżbiarstwo
początkujący:
- prawidłowo rozpoznaje podstawowe ciała niebieskie,
- potrafi tworzyć mapy nieba,
- potrafi wróżyć z ręki,
średniozaawansowany:
- postafi wróżyć z kuli, ręki, stawiać tarota i czytać z kryształowej kuli,
- potrafi odczytywać symbole wróżebne, zna znaczenie snów,
- jest w stanie odnaleźć się w terenie przy pomocy nieba,
mistrz:
- potrafi postawić horoskop dla wybranej postaci,
- ma możliwość nauczyć się hipnozy,
- ma możliwość nauczyć się iluzji,
Powrót do góry Go down
Lexie Rosemeier

Lexie Rosemeier
Dorosły
Punkty fabularne : 1135
Liczba postów : 52

Umiejętności magiczne postaci Empty
PisanieTemat: Re: Umiejętności magiczne postaci   Umiejętności magiczne postaci Empty27/5/2014, 23:48





Wykaz umiejetnosci
magicznych postaci
Informacje dot. ucznia:
Imię:
Stella Margerita
Nazwisko:
Visconti
Data urodzenia:
25 lipca 1883
Klasa:
7
Dom:
Slytherin





Powrót do góry Go down
 

Umiejętności magiczne postaci

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Umiejętności magiczne + ich opisy
» Podanie o umiejętności specjalne
» Regulamin ubiegania się Umiejętności Specjalne
» Wzór katy postaci
» Istoty magiczne

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
I Show Not Your Face :: Ogólne :: Rozpiski-